18CHARKH

پلتفرم تخصصی

اطلاعات مختصر درباره ما

خرید کامیون

سایت 18 چرخ با توجه به بررسی بازار خرید و فروش ماشین سنگین علی الخصوص خرید کامیون و نیاز جامعه به یکپارچه سازی صنعت معاملات ماشین سنگین در سطح کشور اقدام به راه اندازی محیطی زیبا و تخصصی در امر ماشین سنگین و نیمه سنگین و همچنین ماشین آلات راه و شهرسازی نموده است تا هموطنان عزیز با بررسی آگهی های ثبت شده خریدی امن را تجربه کنند.

فروش کامیونت

شما میتوانید تمام آنچه که مربوط به ماشین سنگین، فروش کامیونت و انواع ماشین آلات ساختمانی و ... را در 18 چرخ مشاهده کنید و از خدمات ارائه شده استفاده مطلوب ببرید.

با ما بیشتر آشنا شوید
back2
wp2666177
cube

اپلیکیشن و سایت 18 چرخ،محل انتشار رایگان انواع آگهی و نیازمندی خریدوفروش ماشین سنگین و نیمه سنگین است. با اپ 18 چرخ، در هر کجای ایران که هستید در کوتاه‌ترین زمان ماشین خود را بفروشید یا ماشین موردنظر خود را برای خرید پیدا کنید.

app

پشتیبانی 24 ساعته

ساعات کاری ما

شنبه تا چهارشنبه

09:30
18:30

پنجشنبه

09:30
14:30

خرید و فروش ماشین سنگین

ما بر این باور هستیم که میتوانیم با فراهم کردن بستری تخصصی در امر ماشین سنگین گام های سازنده ای برای متقاضیان فراهم کنیم به همین دلیل خدمات ارائه شئه در این سایت تخصصی و متناسب با نوع فعالیت ماست.

فروش کامیون

خرید و فروش انواع ماشین سنگین صفر و کارکرده، کامیون، اسکانیا، اتوبوس، تریلی، لودر، کشنده، مینی بوس، بولدوزر، کامیونت و ... در 18 چرخ

کشنده

اگر به دنبال مشاهده آگهی‌های انواع کشنده و یا خرید و فروش انواع کشنده در کل ایران هستید، 18 چرخ بهترین پیشنهادها را برای شما دارد.

حرف های پشت سر ما !!

نظـرات کـاربـران

فرم ورود

جهت ورود شماره تماس خود را وارد کنید

فرم ثبت نام

کد تاییدیه را وارد کنید